KOSMETYCZNE ZASKOCZENIE

Odwiedziłam ostatnio mój superDOUGLAS na ul. Floriańskiej w Krakowie żeby poddać się kosmetycznemu szaleństwu i dekadencji. Eksperymentowałam z marką Irena Eris. Wszystko przebiegało bardzo miło i standardowo aż do momentu położenia płatków liftingujących do jonoforezy z serii Fortessimo. INFO: Generują impulsy elektrostymulujące skórę pod oczami. Ułatwia to przenikanie serum wygładzającego i napinającego skórę.
Rzadko jestem zaskakiwana przez kosmetyczne newsy byłam ABSOLUTNIE-POD-WRAŻENIEM. Bardzo relaksujące i cudowne trwające 20 minut doswiadczenie. Mrowienie wytwarzane przez płatki jest delikatne ale wyczuwalne. Serum niesamowicie nawilża. Totalnie znika uczucie zestresowanych i zmęczonych oczu. 12h snu! Wakacyjny efekt super relaksu. Voila!
Płatki przeznaczone są dla +45 więc nie skusiłam się na zakup chociaż...
sporadycznie używane mogą dawać WOW-BEFORE-PARTY-EFECT. Silna konkurencja dla płatków Chanel. Trzeba jedynie pamiętać że są sztywniejsze niż typowe płatki przez "bateryjkę" ukrytą wewnątrz.
Potem zabieg wrócił na standardową drogę- aplikacja nawilżającego kremu pod oczy oraz kremu na twarz. Niesamowity masaż twarzy. Zdecydowanie podwyższa poziom samozadowolenia & stysfakcji. Dowiedziałam się kilku nowych informacji- należy używać do wklepywania miejscowego kremu na twarzy LENIWEGO PALCA czyli serdecznego. Ma najmniejszą siłę nacisku wsród palców u ręki.
Cudownie!!!